Nya intryck och migrän

Gårdagen var bra, riktigt bra. Klassen verkar helt okej, en hel del intressanta människor. Vi är en liten grupp med tjejer i ungefär samma ålder som har hittat varandra, känns sjukt kul. Vi tog en öl efter allt och diskuterade dagen och de flesta verkade pepp både på klass och utbildning.

Huvudvärken som slog till under dagen visade ingen nåd och på spårvagnen hem trodde jag att jag var nära döden. Stapplade in hemma, trillade ihop i en liten hög i ena soffan och dog lite. Efter ett glas med treo och den kvarglömda matlådan släpade jag min arma lilla kropp och trötta huvud i säng.

Försökte glo lite på tv men det var helt enkelt för jobbigt att hålla ögonen öppna. Nu gjorde de dock så ont att det var jobbigt att hålla de stängda också, så jag somnade runt halvtio men ögonen på glänt. Spännande.

Ännu mer spännande var att jag vaknade. Av mig själv. Vid sju. SJU ! Men så blir det väl när man går och lägger sig i tid. Uppenbarligen har det aldrig hänt förut.

Nu, hänga tvätt. Sen, dusch !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0