Work load over the top

Efter att ha klagat över att vi har så lite i skolan, klagar jag nu på att det så sjukt mycket. Var lite för lat de första veckorna, vilket de flesta verkat ha varit. Så ligger lite efter med en del texter och nu så har vi fullt upp med grupparbete och allt nytt material till föreläsningarna. Nu är det nog bara huvudet som sticker upp ur kvicksanden.

Men jag hoppas på att vi hinner klart så mycket som möjligt med grupprapporten innan helgen så jag kan ägna den åt att komma ikapp.

Imorgon är det stor kick-off för alla GU:s nya studenter och vi kör all inn. Har tyvärr förlagt kameraladdaren i flytten, men ska försöka leta reda på den imorgon eftermiddag när jag hemma och byter om. Och stora frågan är, slappt eller uppklätt. Karin kör på ganska slappt, medan Katja kör på klänning och klackar. Shit, vad jag hatar sådant här. Tror det blir min blommiga fina klänning, fast nerklädd med boots, bälte och jeansväst. Vad tror ni ? Lite lockigt hår kanske ?

ÅSIKTER TACK !

Kommentarer
Postat av: Carolina

ääälskar boots och klänning så kör på det!

2009-09-25 @ 17:01:07
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0