Ärligt, not good

Inte bra för en fattig student att klicka sig runt på Topshops hemsida. Speciellt inte när jag precis kommit hem från Glasgow där jag dels kunde shoppat Topshopkläder billigare och med studentrabbat. Men givetvis hittade jag världens finaste linne/klänning/whatever när jag klickade mig runt. Letade egentligen efter en supersöt vit tee med broderade små röda nyckelpigor över hela som jag såg i Glasgow, men inte i min storlek. Hittade den, men bara i strl. 6. Lite tight kanske.

Kanske kan unna mig linnet om det finns kvar vid nästa CSN ? Har ju slutat röka och sparar ju nästan 1000 kr i månaden på det. Ska storhandla idag också, vilket innebär litet matkonto nästa månad. Hmm. Borde ju spara varenda slant till New York. Men man vill ju vara fin när man är där. Tough call.

Vad säger ni ?!



Just found the cutest top at Topshops webshop. Not good for a poor student. But maybe I should treat myself with something pretty that I could wear in New York ? What do you think ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0