Duktig, eller hur.

Jag har ju skrivit tidigare om mitt håravfallsproblem. Min kära mamma och jag diskuterade vad man borde lägga på mat varje måndag och hon skrek högt över mina 500 kr. Tycker jag spenderar en del men tydligen inte. Enligt vad det nu var, så ska man lägga 1200 kr i månaden på mat. Tyckte jag lät sjukt mkt, men insåg snart att jag aldrig köper typ färskvaror som bröd, mjölk, pålägg, frukt eller grönsaker.
Min mamma har nu tolkat det som att jag tappar hår för att jag får i mig för lite vitaminer. Hon ställde ett krav: minst en grön och en röd grönsak om dagen, och en apelsin för c-vitamin. Så, det har jag nu börjat med. Har dessutom köpt skinka, sallad och paprika till knäcket istället för ingenting. Faktiskt helt okej, känner mig lite piggare och inte alls lika sugen på annat.

Nu blir det en kopp te, sen säng. Puss !

PS. Hade tagit en mycket fin bild på mitt mellanmål men av någon okänd anledning vill inte min telefon blåtanda över bilden till Macen. Suck. Kanske ni får se den, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0