Keepin up the good work

Det har fortsatt gått bra med både flytt och att inte röka. Har flyttat in i min första egna lya. Känns väldigt mkt bättre än jag trodde. Samma sak med rökningen. Har rökt lite nu under fredag och lördag när jag festat. Och det känns faktiskt möjligt just nu att hålla det på den nivån.

Är hemma i Karlstad i helgen, mycket trevligt. Var med i urvalsgruppen för UKM Hammarö igår, har saknat det så det var riktigt roligt. Sjukt jobbigt dock, att skicka vidare bidrag. Vill ju att alla ska få chansen. Kände mig som 15 igen när jag och Rutan satt på Hammaröbussen in till stan och smygdrack Sofiero. Precis som gamla tider.

Nu, back 2 Make it or break it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0