Se där ja.

Steg upp 05.09 imorse. Tänkte att det skulle vara helt ok, men sjukt tungt. Huvudet släpade, ögonlocken gjorde brösten sällskap i knävecken och jag ålade mig in i duschen för att försöka bli människa. Att sminka sig var inte aktuellt så efter att ha dragit borsten genom mitt nyklippta hår, åt jag frukost och väckte min fina lilla mamma som körde mig till station 06.01-tåget.

Klarade absolut inte av att plugga eler ens hålla mig vaken så efter Kil däckade jag och sov fram till tåget gled in på Centralstationen i Götet. Vaknade, blev väldigt medveten om vad sjukt osexig man än när man sover sittandes i ett tågsäte och försökte räta ut min arma axel som legat i samma obehagliga vinkel i tre timmar.

Några timmar senare, en miljon maktteorier senare satt jag på en vagn hem. Nu har jag städat undan, satt upp ett par tavlor och lite trevligt. Lyan tar sig, lyan tar sig. Nu ska jag sätta på Lost säsong 2 och krypa ner unden en filt. Sova kanske ? Låter som en fin idé. Blir det svårt kan jag alltid läsa lite i Power a reader så lär jag ha slocknat efter ett par sekunder.

Good night then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0