Snölandet, till Karlstad och vände.

Tog mig en tur till Karlstaden i helgen igen. Grabbarna i Perry and the Travellers bjöd på kalas för sian 320 närmaste vänner som ägnade fredagkvällen åt att prata gamla minnen med gamla bekanta samtidigt som det dracks 75 flak öl. Alltså 1800 öl på 320 pers. You do the math, eller jag. Nästan 6 öl per skalle. Bra för en liten spelning i ett avlägset Holken dit vi pulsade över isen. Helgen fortsatte vara fin, med hederligt gammalt häng och avlsutades med en oro över att inte komma hem. Snön tog över landet och beslutade sig för att göra livet jävligt för SJ på alla sätt och vis. Lyckligtvis kom jag med ett tåg igårkväll och kom fram till Götet bara en timme och en kvart sen.

Lyckades med bedriften att få VG igen på något jag absolut inte trodde skulle gå vägen. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Känner pressen att prestera och pallar inte alls med att öppna upp böckerna. Funderar på att nu gå och lägga mig, få en god natts sömn och börja dagen tidigt imorn. Så gör vi nog.
God natt finingar. Ni är fina, ni.

Ps. Jag är nu ägare till en alldeles ny och skinande vit MacBook. Kakan kallar jag henne. Kärleken är oändlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0