Apatiska dagar och stressad tillvaro

För er som känner mig vet att det efter en helkväll följer en apatisk bakfylla. Måndagens glädjerus blandades med särskolefylla, stora vackra leenden och massiva skavsår, även en tå med halv känsel. Och tisdagen som började med brunch avslutades med en apatisk dag i sängen. Ångestfylld med magen i uppror framför Lost. Min enda sociala kontakt från lunch fram till igår kväll var killen på pizzerian. Jag är ensamvarg på mina bakfullaste dagar.
.
Mitt i detta fyllde ångesten på med ångest över skola, flytt och hemfärd. Och en tatuering på det. Idag besökte jag snällaste Felicia på Buzzstop 28 och jag fick min andra tatuering gjord. Då den fortfarande är färsk, fin och inlindad i plast får ni se den en annan dag. Med nervös över det och ångestfylld över annat har mina senaste dagar varit lite sådär. Nu blir det färdigpackat och städat i kväll, i morgon kommer Linn, Erik, Krille och Arvid.
.
Galna sista dagar, Götet. Jag räknar med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0