Alltid lika roligt

Åh, jag gillar det här med porttelefon. Speciellt när den fungerar dygnet runt och någon ringer på kl. 5:45. Först fattade jag inte ens vad det var som lätt. Ryckte till och trodde att det var brandlarmet. Sjukt nervös, har ju gasugn och blir alltid lite paranoid. Efter ett tag inser jag att det är telefonen, så jag går upp och då slutar den ringa. Stängde faktiskt av den efter det. Det är inte många som hunnit vara hemma och hos mig än och vet vart jag bor, så det kan inte varit någon jag kände. Idioter.

Kunde givetvis inte somna om sen, så jag har legat vaken sen dess. Har nu ätit frulle, ska hoppa i duschen och ta en promenad i det strålande solskenet upp till centralbiblioteket.

Time 2 study !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0