Butterflies

Har haft en bra dag, eller snarare eftermiddag. Efter min power walk på 45 minuter kom jag hem, svettig och dann, till två mycket bra mail. Ena från programansvarig för min utbildning, ska ha ett möte imorgon angående en akademisk referens han ska skriva åt mig. Det andra från studievägledaren som aldrig svarade på mitt mail förra veckan, visade sig att han aldrig fått det. Så jag skicka igen, ett mer utförligt. Känner att utbytesår i Glasgow kommer närmare och närmare. Vore ju så sjukt fint. Är liksom inte färdig med den staden. Som ni kanske vet.

Dessutom får jag köpa min drömlampa som jag spanat på hos IKEA i typ två år, men tyckt 1500 varit för dyrt, av en polare för en 500-lapp. Lycka ! Nu ska jag slänga ihop lite linsgryta, slappa i soffan och skriva lite stolpar för vad jag vill ha med i mitt antagningsbrev.
Have i nice night !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0