Eftersom ni gillart

Så berättar jag gärna om dagens sista misär precis innan läggdags. Kom på kvart i tio att jag måste ju ha med en matlåda imorn, att köpa lunch är dyrt. Så jag ska fixa ihop lite matvete till mammas (från början brors) linsgryta som finns i frysen. Sätter på vattnet, kokar upp, har i matvetet och fortsätter glatt kolla på Sveriges värsta bilförare, som för övrigt verkligen äger. Kommer på när det är slut, att fan jag har ju matvete på spisen. Och såklart möts jag av en gräslig odör från köket och har nu kommit fram till att jag ibland hatar min gasspis. Sådär ja.
Nu säger vi godnatt med det. Imorgon beskriver jag den rättspsykiatriska undersökning jag gjorde idag för att tjäna hela 50 riksdaler.

Peace to the people !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0