Fresh as a baby bird

Så här heeeet är jag när jag släpar mitt sjuka själv till bibblan.

Lördag och sjukt duktiga jag har precis kommit till bibblan för en a little study session. Har en inlämningsuppgift som ska in på torsdag som jag verkligen vill få ur världen. Så den ska bli så klar som möjligt idag. Absolut senast i morgon.
Promenerade hit i vårsolen. Varför tar man alltid på sig för mycket kläder när man ska ut och gå ? Tänker alltid att det är så kallt, vilket det är de första 100 metrarna. Sedan så blev dunjacka, mössa och feta halsduken lite mycket, därför badade jag i svett när jag kom fram. Tog dessutom himla lång tid, då jag inte var supersugen att powerwalka mig själv till en sjö. En läxa lärd ?

Jaja, kom igen nu Foucault !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0