Skjut mig. S N Ä L L A

Och inte ett sådant typ av skjut. Jag dör. Min näsa kan ni gärna få skjuta bort. Efter att ha försökt diska undan lite av de fem miljoner te koppar jag förbrukat under de senaste dagarna är jag helt slut. Och jag vet, inte direkt hållbar utveckling, vet ärligt talat inte varför jag tar en ny varje gång ? Måste tvätta bort sminket, men är lite rädd för att jag kanske drunknar. Kan liksom inte riktigt andas genom näsan. Alls. Ja ja, Dating in the dark förgyllde kvällen i alla fall. Vilka karlslokar till killar det finns: "Jag hoppas inte hon är lång och tjock" säger ena snubben efter att han hånglat med bruden x antal ggr. Kul att du kan hångla med en tjej du aldrig sett, men inte gå på en dejt med henne sedan.

Fy fan för er män alltså. Ibland. Och nej, det har ALDRIG hänt att en tjej gått efter utseende.

PS. Nördigare kille får man leta efter som tokkommenterar varendaste blogg bara för att ta sig upp topplistan. Skaffa dig ett liv som man vill läsa om istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0